دلیل جذب حقیقی با وجود صادر نشدن کارت بازی بازیکنان جدید، نساجی 473 میلیون به سازمان لیگ بدهکار شد!

به گزارش وبلاگ کارآفرین، معاون ورزشی باشگاه و مدیر تیم فوتبال نساجی میزان بدهی این باشگاه برای دریافت کارت بازی بازیکنان جدید را اعلام و درباره جذب حقیقی با این شرایط توضیحاتی ارائه کرد.

دلیل جذب حقیقی با وجود صادر نشدن کارت بازی بازیکنان جدید، نساجی 473 میلیون به سازمان لیگ بدهکار شد!

علی دهقانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ کارآفرین درباره آخرین وضعیت باشگاه نساجی برای صدور کارت بازی بازیکنان جدید این تیم گفت: تمام تلاش مان را می کنیم تا مطالباتی که بر عهده باشگاه است را در روزهای آینده انجام دهیم و کارت بازی بازیکنان را صادر کنیم.

وی درباره اینکه چگونه باشگاه نساجی با وجود عدم صدور کارت بازی بازیکنان جدید با علیرضا حقیقی قرارداد امضا کرده، گفت: ما احساس کردیم نیاز به جذب بازیکن داریم، از طرفی هم چهار بازیکن داریم که کارت بازی آن ها صادر نشده، اما با آنها قرارداد داریم و اگر حتی بازی هم نکنند باید مبلغ قرارداد آن ها را پرداخت کنیم. پس تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا از آنها استفاده کنیم. حالا فرض کنیم ظرف چند روز آینده بتوانیم کارت بازی این بازیکنان را دریافت کنیم، آن زمان دیگر چطور می توانیم با بازیکنی که چند وقت قبل مدنظر ما بود قرارداد ببندیم؟ با حقیقی به همین دلیل قرارداد بستیم و الآن به دنبال دریافت کارت بازی پنج بازیکن جدیدمان هستیم.

معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران در پاسخ به این پرسش که بدهی این باشگاه برای دریافت کارت بازی بازیکنانش چقدر است؟ گفت: ما دو نوع بدهی داریم. یک بدهی کلی است که به هتل و آژانس های هواپیمایی بدهکار هستیم، اما مشکل ما اکنون بدهی باشگاه به بازیکنان و مربیان سابق است که در کمیته مشخص وضعیت دارای پرونده هستند که این مبلغ هم کمی کمتر از بدهی کلی یعنی حدود 3 میلیارد تومان است. تاکنون بیش از یک میلیارد از این مبلغ را هم فراهم کرده ایم و اگر منابع مالی که پیش بینی کرده ایم فراهم شود، در چهار، پنج روز آینده این پول را به حدی خواهیم رساند تا کارت بازی بازیکنان صادر شود.

رضا مهاجری به شدت از بد قولی باشگاه دلخور بوده و تأکید کرده اگر کارت بازی بازیکنان جدید تیمش هم صادر شود دیگر به درد نمی خورد و زمان می برد تا آنها آماده بازی شوند. دهقانی در واکنش به طرح این موضوع گفت: حدود 24 روز است که به باشگاه اضافه شده ایم. قبل از ما که همه چیز گل و بلبل نبود! در این مدت تلاش مان را کرده ایم تا قدم به قدم تمام مسائل برطرف شود. روزی که وارد باشگاه شدیم تیم پزشک هم نداشت، نمی گویم کار فوق العاده ای انجام می دهیم، این بدیهیات است، اما این مسائل بوده و در حال برطرف کردن آنها هستیم. تا جایی که به ما مربوط می شود تمام تلاش مان را می کنیم تا مسئله ای برای تیم به وجود نیاید، اما یک جاهایی از توان ما و باشگاه خارج است. همیشه گفته ام، با توجه به اینکه باشگاه خصوصی هستیم منبع درآمدمان محدود است. نه ردیف بودجه ای داریم و نه چیز دیگر، از جیب هزینه می کنیم و نمی شود از مالکان باشگاه هم انتظارات زیادی داشت.

وی درباره اینکه آیا باشگاه نساجی مطالباتی از سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی ندارد که از طریق آن مسائلش را برطرف کند؟ اعلام کرد: این موضوع را هم پیگیری کردیم. نزدیک به یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان درآمد تبلیغات محیطی ما از تیرماه سال گذشته تا امسال بوده که از طرف مقابل حدود دو میلیارد و سیصد میلیون تومان هم بدهی داشته ایم. یعنی دقیقا 473 میلیون به سازمان لیگ بدهکار شدیم!

معاون ورزشی باشگاه نساجی در مورد اینکه بدهی های باشگاه مربوط به چه چیزهایی است، به وبلاگ کارآفرین گفت: بدهی ها بابت جرائم انضباطی، مالیات بر ارزش افزوده، خدمات پزشکی ابتدای فصل، درصد بلیت فروشی هیئت فوتبال و سایر موارد. ما در تبلیغات محیطی که بدهکار می شویم، حق پخش که نداریم و بلیت فروشی هم درآمد چندان زیادی ندارد، پس باید چه کار کنیم؟ این مسائلی است که فوتبال خصوصی را تهدید می کند. شما فکر کنید استقلال و پرسپولیس با این بدهی ها چه بلایی سرشان می آید. کدام بخش می تواند این هزینه را از جیبش تأمین کند؟ برای هزینه های جاری باشگاه هم به مشکل خورده ایم، آن هم به این دلیل که منابع درآمدزایی روز فوتبال در کشور ما وجود ندارد. باید قوانین را تغییر دهند یا قانون جدیدی تصویب کنند تا فوتبال از این وضعیت خارج شود. فدارسیون هم در این قضیه مقصر نیست، قوانین دچار خلاء و اشکال است و تا زمانی که ایراد برطرف نشود فوتبال ما بدتر هم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دلیل جذب حقیقی با وجود صادر نشدن کارت بازی بازیکنان جدید، نساجی 473 میلیون به سازمان لیگ بدهکار شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل جذب حقیقی با وجود صادر نشدن کارت بازی بازیکنان جدید، نساجی 473 میلیون به سازمان لیگ بدهکار شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید