خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره بار با سامانه شهرزاد

به گزارش وبلاگ کارآفرین، خرید غیر حضوری و آنلاین از میدان های تره بار جلال و صادقیه درکوتاهترین زمان امکان پذیر شده است.

خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره بار با سامانه شهرزاد

به گزارش وبلاگ کارآفرین، ارائه خدمات در بستر هوشمند سازی از رویکردهای مدیریت شهری است. کاهش ترافیک و آلودگی هوا و ... اهدافی هستند که شهرداری تهران با این سیاست قصد محقق کردن آنها را دارد.

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اجرایی شدن این اقدام در 2 میدان تره بار تهران گفت: امروزه با توجه به مشغله هایی که شهروندان دارند، خرید غیرحضوری یک ضرورت است. در راستای تحقق این مطالبه سامانه فروش غیرحضوری در سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران راه اندازی شده که مردم می توانند با نصب اپلیکیشن شهرزاد روی گوشی همراه خود تا شعاع 3 کیلومتری از میادین میوه و تره بار صادقیه و جلال آل احمد با کمترین هزینه خرید و در کوتاهترین زمان دریافت نمایند.

به گفته او این طرح به صورت آزمایشی در 2 میدان تره بار اجرایی شده است و به زودی در پهنه های دیگر هم طرح فروش آنلاین را اجرایی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره بار با سامانه شهرزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید غیرحضوری از میادین میوه و تره بار با سامانه شهرزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید