تهیه کننده آکتور: ساترا بنای همکاری با شبکه نمایش خانگی ندارد

به گزارش وبلاگ کارآفرین، کارنامه فعالیت های من و تیم سازنده آکتور، نشان می دهد قواعد سینما و ملاحظات مد نظر را می شناسیم و کارمان را بلدیم اما اینکه اینگونه کار و کوشش دوساله یک تیم را معطل می نمایند، جای تامل دارد که امیدوارم به زودی مشکل رفع گردد.

تهیه کننده آکتور: ساترا بنای همکاری با شبکه نمایش خانگی ندارد

مجید مطلبی ـ تهیه نماینده سریال آکتور ـ که قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش گردد، با عجیب خواندن رویه ساترا در تعامل با هنرمندان، توضیح داد: بعد از سه ماه از ارسال سریال برای ارائه نظر ساترا، هنوز هیچ پاسخی دریافت ننموده ایم.

به گزارش ایسنا، وی در توضیح این اتفاق گفت: چند ماه قبل همراه با نویسنده و کارگردان سریال آکتور، به مجموعه ساترا رفتیم و در حضور معاونان و نماینده شورای بازبینی، توضیح کاملی از قصه و سریال ارائه کردیم. در این جلسه به طور مفصل به سوالات و ابهامات مدنظر ساترا پاسخ دادیم و توافق کردیم با توجه به تداوم فیلمبرداری سریال، سه قسمت از سریال را برای بازبینی در اختیارشان قرار دهیم.

مطلبی با بیان اینکه آن جلسه در فضایی تعاملی و مثبت سرانجام یافت، اضافه نمود: در کمال تعجب روز گذشته نامه ای به دستم رسید که گویی در آن جلسه هیچ تبادل نظر و مذاکره ای صورت نگرفته و ساترا خطاب به مدیر فیلیمو بار دیگر تمام مباحث مطرح شده در آن جلسه را به عنوان سوال و مطالبه مطرح نموده است!

تهیه نماینده سریال آکتور با اشاره به اینکه فیلمبرداری این سریال روزهای آخر را طی می نماید، توضیح داد: علاوه بر توافق اجرا شده، سه قسمت و بیش از 300 دقیقه راش سریال (حدودا بیش از 6 قسمت) سه ماه است که در اختیار ساترا بوده و همچنان هیچ اصلاحیه و نظری به ما منتقل نشده و این در حالی است که سریال آکتور موافقت اصولی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد و مشکل پروانه ساخت هم ندارد.

وی با اشاره به مجموع تعاملات اجرا شده، تاکید نمود: به نظر می رسد بنای ساترا همراهی با شبکه نمایش خانگی و صنعت سینما نیست؛ برای همین هم در نامه تازه برخلاف تعامل اجرا شده، ارسال هفت قسمت دیگر را درخواست نموده اند که یعنی هم نسبت به فرایندهای فراوری، تسلطی ندارند و هم ظاهرا بیش از آنکه دنبال تعامل باشند دنبال مانع تراشی برای پخش و فراوری سریال برای شبکه نمایش خانگی هستند و این رویه برای تمام فراوریات شبکه نمایش خانگی و همه پلتفرم ها به صورت مستمر اتفاق می افتد.

وی با اشاره به تماس ها و مکاتبات خود با مدیران ساترا برای اخذ نظرات اصلاحی جهت پخش سریال و بی پاسخ بودن پیگیری هایش، تاکید نمود: به هرحال کارنامه فعالیت های من و تیم سازنده آکتور، نشان می دهد قواعد سینما و ملاحظات مد نظر را می شناسیم و کارمان را بلدیم اما اینکه اینگونه کار و کوشش دوساله یک تیم را معطل می نمایند، جای تامل دارد که امیدوارم به زودی مشکل رفع گردد.

به گزارش ایسنا، سریال آکتور اولین تجربه ساخت سریال نیما جاویدی است. نیما جاویدی پیش از این دو فیلم سینمایی ساخته است. نخستین فیلم جاویدی با نام ملبورن یک داستان اجتماعی است که با حضور پیمان معادی و نگار جواهریان ساخته شد. دومین ساخته جاویدی هم با نام سرخ پوست با بازی نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار در اکران پیروز بود. جاویدی با پشتوانه ساخت این دو فیلم به سراغ ساخت سریالی رفت که نقش اول آن را هم به نوید محمدزاده سپرد تا بعد از سرخ پوست این دومین همکاری مشترک این بازیگر و کارگردان باشد. احمد مهرانفر زوج او در این مجموعه شبکه نمایش خانگی است و نقش های اصلی سریال نیما جاویدی را به عهده دارند.

منبع: عصر ایران

به "تهیه کننده آکتور: ساترا بنای همکاری با شبکه نمایش خانگی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه کننده آکتور: ساترا بنای همکاری با شبکه نمایش خانگی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید