تجهیزات و محصولات فناورانه دانش بنیان به یاری صنعت آبزی پروری می آید

به گزارش وبلاگ کارآفرین، شرکت های دانش بنیان برای حضور در رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت آبزی پروری دعوت شدند تا نیازهای این صنعت را برطرف نمایند.

تجهیزات و محصولات فناورانه دانش بنیان به یاری صنعت آبزی پروری می آید

به گزارش وبلاگ کارآفرین، این رویداد 12 مهرماه امسال به وسیله مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد.

سامانه های مختلف آبزی پروری، مولد و مولدسازی، کاربر فناوری و اطلاعات در آبزی پروری و تجهیزات آبزی پروری محورهای این رویداد است.

پاسخ گویی به چالش های فناورانه این صنعت هدفی است که با دور هم جمع کردن دانش بنیان های این حوزه زیر یک سقف دنبال می گردد. بعلاوه با برگزاری آن به هم رسانی عرضه و تقاضای فناوری در این صنعت سرعت می گیرد.

بهره گیری از تخصص نخبگان، دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی، حمایت از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان و برگزاری جلسات رو در رو پس از ارائه احتیاجها بعضی از رویکردهای این رویداد است.

بعلاوه صنایعی همانند فراوری، تکثیر و پرورش انواع ماهیان، میگو و آرتمیا، فراوریکننده تجهیزات و ماشین آلات صنعت آبزیان، فراوری خوراک آبزیان، مراکز فرآوری، عمل آوری و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مخاطبان این رویداد هستند.

صنعت آبزیان کشور در زمینه ساخت و بروزرسانی سامانه های مختلف آبزی پروری با شیوه های نوین، تأمین مولدین نسل اول عاری از بیماری با خصوصیات ژنتیکی خاص و مولدسازی با حفظ مشخصه های ژنتیکی، تأمین ماشین آلات و تجهیزات در تکثیر و پرورش و فرآوری و بعلاوه بکارگیری فناوری اطلاعات در صنعت آبزی پروری با چالش های بسیاری روبرو است.در این رویداد از ظرفیت نخبگان، شرکت های دانش بنیان و فناور برای برطرف این چالش ها حداکثر استفاده می گردد.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، این رویداد از سلسله رویدادهای ارتقای تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره های ارزش است که در حوزه های مختلف برگزار می گردد تا احتیاج صنایع گوناگون با توان داخل برطرف گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تجهیزات و محصولات فناورانه دانش بنیان به یاری صنعت آبزی پروری می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیزات و محصولات فناورانه دانش بنیان به یاری صنعت آبزی پروری می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید