تاریخ رونمایی از جدیدترین تاشوهای گلکسی اعلام شد ، معارفه در سئول

به گزارش وبلاگ کارآفرین، بر اساس اخبار رسمی در هفته آخرماه ژوئیه (مرداد ماه) در رویداد سامسونگ گلکسی آنپکد (Samsung Galaxy Unpacked) که در سئول برگزار خواهد شد، گوشی های تاشوی گلکسی فولد 5 و گلکسی فیلیپ 5 رونمایی می شوند.

تاریخ رونمایی از جدیدترین تاشوهای گلکسی اعلام شد ، معارفه در سئول

به گزارش وبلاگ کارآفرین و به نقل از جی اس ام آرنا، لی یانگ هی، رئیس مرکز بازاریابی دنیای سامسونگ دی ایکس، هفته گذشته، تایید کرد که رویداد بعدی سامسونگ گلکسی آنپکد (Samsung Galaxy Unpacked) در سئول، کره جنوبی برگزار خواهد شد. یانگ هی محل برگزاری رویداد را فاش نکرد، اما کمپانی سامسونگ یادداشتی مطبوعاتی برای رسانه ها ارسال کرد که در آن بر این نکته تاکید شده که گلکسی آنپکد در سئول درکوئکس(COEX) واقع درسامسونگ - دانگ گاگنام میزبانی می گردد، زیرا این مکان منحصر به فرد فرصتی برای تجربه ای مجذوب کننده از گذشته، حال و آینده ای که معرف سئول است را به دنیا ارائه می دهد.

رندر سامسونگ گلکسی زد فیلیپ 5(Galaxy Z Flip5)

از زمان برگزاری اولین رویداد Unpacked در سال 2010 در لاس وگاس، سامسونگ رویداد دنیای Unpacked را در شهرهای مهم سراسر دنیا از جمله بارسلونا، برلین، لندن و نیویورک برگزار نموده است. و با برگزاری Unpacked بعدی در سئول، سامسونگ مسیر خود را برای برگزاری رویدادهای آنپکد برای دستگاه های تاشو تغییر می دهد تا بر شهرهای مختلف فرهنگی پیشرو در سراسر دنیا که دقیقا با موضوع معین شده هر رویداد همسو هستند، تمرکز کند.

رندر سامسونگ گلکسی زد فولد 5(Galaxy Z Fold5)

سامسونگ می گوید سئول به علت نقشی که در تأثیرگذاری بر روندهای دنیای با فرهنگ و نوآوری پویا دارد، انتخاب شده است، در حالی که این امر بعلاوه نشان دهنده اعتماد قوی سامسونگ به رده گوشی های تاشو است.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | گلکسی زد 5، بی نقص ترین تاشو | این گوشی مانند یک کتاب باز می گردد!

سامسونگ نام محصولاتی را که در این گلکسی آنپکد رونمایی خواهد نمود، فاش نکرد، اما تایید کرد که نسل بعدی گوشی های تاشوی خود را از جمله گلکسی زد فولد 5 و گلکسی فیلپ 5 در این رویداد رونمایی خواهد نمود. این شرکت کره ای بعلاوه گفت که رویداد گلکسی آنپکد در آخرین هفته ژوئیه برگزار می گردد که این خبر تا حدی شایعات مربوط به برگزاری این رویداد در 26 ژوئیه (4 مرداد) را تأیید می نماید.

منبع: همشهری آنلاین

به "تاریخ رونمایی از جدیدترین تاشوهای گلکسی اعلام شد ، معارفه در سئول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ رونمایی از جدیدترین تاشوهای گلکسی اعلام شد ، معارفه در سئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید