بمب سرخ پوشان رسماً منفجر شد؛ لوکادیا در پیراهن نو پرسپولیس

به گزارش وبلاگ کارآفرین، یورگن لوکادیا با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با سرخپوشان امضا کرد.

بمب سرخ پوشان رسماً منفجر شد؛ لوکادیا در پیراهن نو پرسپولیس

72 ساعت پس از توافق با مدیران باشگاه پرسپولیس در استانبول، یورگن لوکادیا امروز با خودروی تشریفاتی راهی باشگاه پرسپولیس شد تا در ملاقات با رضا درویش، قرارداد یکساله خود را با قرمز های مرکز امضا کند.

لوکادیای 28 ساله در حالی به جمع سرخپوشان ملحق می گردد که در دور برگشت فصل گذشته، پیراهن بوخوم را برتن داشت و در چارچوب بوندسلیگا، پیروز شد دروازه بایرن مونیخ و دورتموند را باز کند و حالا با پیراهن پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر خلیج فارس حضور خواهد یافت.

نکته جالب درباره لوکادیا اینکه او تنها خرید این فصل پرسپولیس است که با پیراهن نو این تیم رونمایی می گردد؛ او امروز در دفتر رضا درویش این پیراهن را برتن کرد و در حالی که با انگشت به لوگوی پرسپولیس اشاره می کرد، تصویری را به ثبت رساند که می تواند سوژه مجذوب کننده باشگاه پرسپولیس برای فروش اورجینال پیراهن های این فصل قرمزپوشان باشد.

لوکادیا عصر امروز در استادیوم شهید کاظمی حاضر خواهد شد تا اولین جلسه تمرین خود را به صورت انفرادی زیر نظر په په لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی پشت سر بگذارد و از فردا در اختیار یحیی گل محمدی خواهد بود و احتمالا با دریافت آی تی سی، مسئله ای برای بازی با فولاد نیز نخواهد داشت.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "بمب سرخ پوشان رسماً منفجر شد؛ لوکادیا در پیراهن نو پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب سرخ پوشان رسماً منفجر شد؛ لوکادیا در پیراهن نو پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید