اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور افتتاح شد

به گزارش وبلاگ کارآفرین، شهردار منطقه 19 تهران با اشاره به افتتاح اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور در جنوب پایتخت گفت: در این فروشگاه امکان دریافت پسماند های الکترونیکی شهروندان نیز فراهم شده است.

اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور افتتاح شد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ کارآفرین، علی توکلی شهردار منطقه 19 تهران در مراسم افتتاح اولین هایپرمارکت پسماند خشک پایتخت اظهارداشت: فراوری پسماند های خشک در کشور را امری اجتناب ناپذیر است و این هایپرمارکت که با مشارکت بخش خصوصی ایجاد شده قطعاً اتفاق خوبی برای شهروندان منطقه 19 و مناطق همجوار خواهد بود.

وی اضافه نمود: در این هایپر امکان دریافت پسماند های الکتریکی و الکترونیکی شهروندان نیز فراهم شده است، ضمن اینکه به منظور کاهش فراوری پلاستیک، اقلام خریداری شده با کیسه های پارچه ای به شهروندان تحویل می گردد.

نخستین هایپرمارکت پسماند خشک کشور جنب پایانه اتوبوسرانی شهید سروری منطقه 19 که محلی پرتردد است، راه اندازی شده و در آن پسماند های خشک شهروندان از جمله دورریختنی های پلاستیکی، شیشه، الکترونیکی، فلزی براساس قیمت های مصوب سازمان پسماند شهر تهران خریداری و معادل آن نیز کالا های مورد احتیاج شهروندان از جمله اقلام خوراکی به آن ها تحویل می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین هایپرمارکت پسماند خشک کشور افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید