اولیانوف: مخالفان برجام جاهل هستند

به گزارش وبلاگ کارآفرین، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین، در پیامی توئیتری، مخالفان برجام را درمانده و حتی جاهل خطاب کرد و گفت: در شروع مجادله، آنها 2 الی 3 استدلال و شعار مطرح می نمایند و به محض اینکه ادله و شعارهایشان نخ نما شد، بی آنکه توجیه مشخصی داشته باشند، به توهین به مخالفانشان روی می آورند. (البته) این تعجب آور نیست.

اولیانوف: مخالفان برجام جاهل هستند

وی پیشتر هم از فشار آمریکا بر اعضای شورای امنیت برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران انتقاد نموده و گفته بود: رویکرد واشنگتن در مساله تحریم تسلیحاتی ایران و مکانیسم ماشه نه فقط از نظر منطق بلکه از دیدگاه حقوقی بسیار ضعیف است.

پیش از این نیز، وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام نموده بود که آمریکا به جای اینکه آرزوی تمدید بی خاتمه تحریم تسلیحاتی علیه ایران را داشته باشد، باید مراقب این باشد که نقض خود در اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را رفع کند.

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا، اواخر فوریه در نشست کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان این کشور گفته بود امیدوار است بتواند روسیه و چین را ترغیب کند تا پیش نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران را وتو نکنند و همچنین ابراز امیدواری کرد که اروپا خطر ارسال سلاح های روسی و چینی به ایران را جدی بگیرد، اما این درخواست آمریکا تا کنون با مخالفت های گسترده ای روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اولیانوف: مخالفان برجام جاهل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولیانوف: مخالفان برجام جاهل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید