انتقاد تند یک نماینده مجلس از شرایط اینترنت در کشور!

به گزارش وبلاگ کارآفرین، احمد علی رضا بیگی، کننده مجلس، درباره قطع شدن مکرر سامانه ها و ضعف های اینترنتی گفت: من هم در برخوردهای متعدد هنگام کارهای اداری در ثبت اسناد و خرید کردن و.. با قطع بودن سامانه روبرو بوده ام. شهروندان نیز همواره با این چالش ها روبرو اند. موضوع اینترنت و ضعف های زیرساختی مردم را کلافه کرده است. از طرفی قیمت اینترنت را افزایش می دهد که موجب عوامل نارضایتی شده است؛ از طرفی سرویس خدمتی هم در مقابل این افزایش قیمت نداده اند. مردم خود را با کشورهای همسایه مقایسه می کنند و احساس می کنند که به حقشان نرسیده اند.

انتقاد تند یک نماینده مجلس از شرایط اینترنت در کشور!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ کارآفرین ، احمد علی رضا بیگی، کننده مجلس، درباره قطع شدن مکرر سامانه ها و ضعف های اینترنتی گفت: من هم در برخوردهای متعدد هنگام کارهای اداری در ثبت اسناد و خرید کردن و.. با قطع بودن سامانه روبرو بوده ام. شهروندان نیز همواره با این چالش ها روبرو اند. موضوع اینترنت و ضعف های زیرساختی مردم را کلافه کرده است. از طرفی قیمت اینترنت را افزایش می دهد که موجب عوامل نارضایتی شده است؛ از طرفی سرویس خدمتی هم در مقابل این افزایش قیمت نداده اند. مردم خود را با کشورهای همسایه مقایسه می کنند و احساس می کنند که به حقشان نرسیده اند.

براساس گزارش انتخاب، وی در ادامه درباره پیگیری مجلس از وزارت ارتباطات در این حوزه گفت: چندین بار از وزیر ارتباطات سوال شد و فکر می کنم بیش از چهار بار سوال از وزیر رای آورد، اما مجلس ملاحظات خود را داشت که نتوانست اراده خود را در پاسخگو کردن وزارت ارتباطات به پایان برساند و این مشکل را یک بار بالاخره حل نماید یا از وزارت ارتباطات پاسخ بخواهد.

بیگی درباره راه حل عبور از بحران ضعف های سیستمی و اینترنتی گفت: اینترنت و قطعی سیستم ها جایگزین ندارد. شما وقتی آب خانه تان قطع شود از یک جا آب تهیه می کنید یا برق را با موتور برق تهیه می کنید و اگر گاز قطع شود آتش روشن می کنید، اما اینترنت وقتی قطع شود هیچ کاری نمی شود کرد. اینترنت جز انحصار وزارت ارتباطات است و مردم کاری نمی توانند در مقابل ضعف های سیستمی انجام دهند. امکان رقابت هم در این حوزه وجود ندارد و مردم را بیشتر از قبل کلافه کرده است. تنها را تغییر نگرش کلی درباره انحصار و اقتصاد است. باید اقتصاد از انحصار دولت خارج شود و هرکجا دولت بازیگر اصلی اقتصاد است، این نقص ها و مسائل به وجود می آید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "انتقاد تند یک نماینده مجلس از شرایط اینترنت در کشور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند یک نماینده مجلس از شرایط اینترنت در کشور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید