از دست ایمیل های مزاحم خلاص شوید!

به گزارش وبلاگ کارآفرین، زومیت نوشت: جیمیل با قابلیت جدیدی در نسخه آیفون، لغو اشتراک ایمیل های ناخواسته را بسیار ساده نموده است.

از دست ایمیل های مزاحم خلاص شوید!

در اکتبر (مهر و آبان) امسال، گوگل اظهار داشت که مجموعه قوانین تازهی را برای مبارزه با ایمیل های اسپم معرفی می نماید. یکی از این قوانین که تاریخ انتشار معینی نداشت، لغو آسان تر اشتراک بود.

گوگل بی سروصدا آغاز به راه اندازی دکمه لغو اشتراک در نرم افزار جیمیل برای گوشی آیفون نموده است. این ویژگی بسیار خوشایندی است که به کاربران اجازه می دهد تا از شر ایمیل های ناخواسته مانند تبلیغات، خبرنامه ها، هرزنامه ها و ایمیل های دیگری خلاص شوند که کاربر برای آن ها ثبت نام ننموده است.

طبق گزارش Android Authority، دکمه لغو اشتراک در بالای صفحه کنار نام فرستنده یا درست زیر عنوان ایمیل در سمت راست واقع شده است. اگر کاربر روی آن ضربه بزند، پاپ آپی باز می گردد. با تأیید این پاپ آپ، جیمیل ایمیلی از حساب کاربر به شناسه فرستنده ارسال می نماید.

دکمه لغو اشتراک تازه بسیار راحت تر است و درمقایسه با روش های فعلی در وقت کاربران صرفه جویی می نماید.

درحال حاضر، کاربران برای لغو اشتراک کاربران باید به انتهای محتوای ایمیل بروند و دنبال دکمه لغو اشتراک فرستنده بگردند. راه دیگر این بود که روی منوی سه نقطه در بالای پنجره پیغام کلیک و سپس لغو اشتراک را انتخاب کنید.

درحال حاضر، دکمه لغو اشتراک در جیمیل فقط در iOS موجود است. اگرچه زمان دقیقی معین نیست، می توان انتظار داشت که این ویژگی به زودی در دستگاه های اندرویدی نیز منتشر گردد. قابلیت تازه در نسخه وب نیز موجود است؛ بااین حال، بعضی از ایمیل ها برای لغو اشتراک، کاربر را به وب سایتی دیگر منتقل می نمایند.

  • چرم ساخته شده از پوست انسان/ تایید ادعای وحشتناک هرودوت
  • آنچه درباره عجیب ترین نظریه اینشتین نمی دانید!

227227

منبع: خبرآنلاین

به "از دست ایمیل های مزاحم خلاص شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از دست ایمیل های مزاحم خلاص شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید