آخرین شرایط پروازی فرودگاه مهرآباد، مسافران قبل از حرکت با این شماره ها تماس بگیرند

به گزارش وبلاگ کارآفرین، لیلا بیات افزود: پرواز شماره 4402 هواپیمایی پارس به مقصد بیرجند و پرواز شماره 4472 هواپیمایی پارس به مقصد بوشهر و شماره پرواز 275 شرکت هواپیمایی ایران ایر به مقصد ارومیه امروز 7 بهمن باطل شده است.

آخرین شرایط پروازی فرودگاه مهرآباد، مسافران قبل از حرکت با این شماره ها تماس بگیرند

به گفته وی، در حال حاضر عملیات پروازی از فرودگاه مهرآباد در حال انجام است و مسئله ای از لحاظ نشست وبرخاست پروازی وجود ندارد و تمامی پرواز ها در حال انجام است اما مسافران با توجه به شرایط جوی و شرایط آب وهوایی در برخی از شهرها حتما پیش از عزیمت به فرودگاه از آخرین شرایط پروازی خود مطلع شوند.

او گفت: مسافران برای مطلع شدن از اَخرین شرایط پروازی خود با شماره 02161021 و 199 تماس حاصل کنند.

گفتنی است با توجه به شرایط پدیده مه صبگاهی در برخی از فرودگاه های کشور از جمله فرودگاه اصفهان برخی از پروازها از این فرودگاه با تاخیر و یا ابطال روبرو شده بود به طوری که پرواز کرمان-اصفهان-تبریز شرکت هواپیمایی ماهان به دلیل بروز پدیده مه صبحگاهی در فرودگاه اصفهان باطل شد همچنین پروازهای کیش- اصفهان- کیش شرکت های هواپیمایی وارش و کیش ایر نیز به همین دلیل با تاخیر انجام شد.

در حال حاضر پدیده مه صبحگاهی در فرودگاه اصفهان سرانجام یافته و با افزایش دید افقی، خدمت رسانی به سایر پروازها از سر گرفته شده است.

منبع: گردشبان

به "آخرین شرایط پروازی فرودگاه مهرآباد، مسافران قبل از حرکت با این شماره ها تماس بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط پروازی فرودگاه مهرآباد، مسافران قبل از حرکت با این شماره ها تماس بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید