هوش مصنوعی

هدفون نو هواوی با قابلیت هوش مصنوعی از راه رسید!

هواوی هدفون دور گردنی FreeLace Pro 2 را با ویژگی های متنوع از جمله پشتیبانی از هوش مصنوعی عرضه کرد.

9 فروردین 1403

انتشار متن ایمیل قدیمی ایلان ماسک جنجال به پا کرد، آینده نسل بشر در دست کیست؟

در سری ایمیل هایی که ایلان ماسک در اواخر 2018 به بنیان گذاران OpenAI فرستاد، این میلیاردر صراحتاً هشدار داد که رقیبی ناشناس از طریق توسعه هوش مصنوعی پیشرفته، کنترل آینده بشریت را در دست دارد.

18 اسفند 1402

روابط عمومی بانک ملی ایران برنده جایزه سومین جشنواره مردم داری ایران

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،این جایزه به پاس عملکرد روابط عمومی بانک در بخش های مختلف و نوآوری و خلاقیت در ارتباط با مشتریان و عموم مخاطبان اهدا شده است.

14 اسفند 1402

بهترین ترندهای رنگ سال 1403 به انتخاب طراحان مد

همواره با نزدیک شدن به سال نو جنب وجوشی در بین طراحان مد و زیبایی ایجاد می گردد تا پالت های رنگی ترند سال نو را انتخاب و معرفی نمایند. شعار طراحان مد برای سال نو هماهنگی بیشتر با طبیعت است و به همین علت رنگ هایی را انتخاب نموده اند که ریشه در طبیعت دارد....

9 اسفند 1402

برنامه Notepad ویندوز به هوش مصنوعی مجهز می شود

مایکروسافت بعد از سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری روی شرکت OpenAI، طی ماه های گذشته تعداد زیادی از سرویس ها و ابزارهای خود را به هوش مصنوعی مجهز کرده است. حالا به نظر می رسد که قرار است به زودی Notepad ویندوز هم به هوش مصنوعی مجهز شود.

20 دی 1402

گزارش نت بلاکس از اختلال اینترنت ایران

فارس نوشت: طبق اعلام نت بلاکس، اینترنت ایران برای زمان کوتاهی با اختلال شدید روبرو شده و به 57 درصد سطح عادی کاهش یافته بود.

27 آبان 1402

اعلان جنگ هواوی به CHATGPT!

گجت نیوز نوشت: مدل مبتنی بر هوش مصنوعی Pangu Chat هواوی به منظور هوشمندسازی اهداف سازمانی و رقابت با چت جی پی تی رونمایی خواهد شد.

19 خرداد 1402

کتاب کاربرد مدل های یادگیری ماشین در علوم کشاورزی و هواشناسی چاپ شد

به گزارش خبرنگاران در کرمان، این کتاب Application of Machine Learning Models in Agricultural and Meteorological Sciences شامل 18 فصل است که در آن مدلهای تازه یادگیری ماشین، پیاده سازی و کاربرد آنها در زمینه های علوم کشاورزی و هواشناسی مطرح و مدلسازی شده است.

16 فروردین 1402

با این اسکلت خارجی مجهز به هوش مصنوعی که قابل بسته بندی هم است، ماجراجویی در فضای باز بسیار آسان و هیجان انگیز می شود

نوشیدنی های ورزشی و خوراکی های انرژی زا را فراموش کنید، Hypershell روشی ملموس تر و قدرتمندتری برای افزایش کارایی و توان شما در کوه و مسیر دارد.

17 اسفند 1401

دخالت ربات نگهبان عجیب ژاپنی در کار نیرو های امینتی

تصاویری از نسل جدیدی از ربات های نگهبان در توکیو ژاپن منتشر شده است که نشان می دهد ناوگان ربات های امنیتی در کوشش برای جبران کمبود پیش بینی شده نیروی انسانی هستند.

12 بهمن 1401

ال جی الکترونیکس فناوری هوش مصنوعی را پیشرفته تر می کند

اندیشکده هوش مصنوعی شرکت ال جی الکترونیکس در کره جنوبی (LG AI Research)، امسال پلتفرم Ambient Computing را برای رهبری دنیای بسیارمتصل ایجاد خواهد کرد.

19 دی 1401

اگر می توانید این تصاویر را شناسایی کنید از هوش مصنوعی قوی تر عمل می کنید

گروهی از محققان تصاویری را گلچین نموده اند که هوش مصنوعی از تشخیص این تصاویر عاجز است و به اشتباه تشخیص می دهد که این تصاویر چه موضوعی دارند.

4 دی 1401

هوآوی Nova 8 در ایران، میان رده ای با خصوصیات یک پرچم دار

اگر قصد خرید یک گوشی میان رده را دارید، دست نگه دارید. این مطلب می تواند نظر شما را به کلی تغییر دهد. هواوی به تازگی گوشی میان رده جدیدی را روانۀ بازار ایران نموده که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته و می تواند انتخاب بعدی هر کاربری باشد. هوآوی نوا...

27 آذر 1401

وانت برقی جیلی، مقرون به صرفه تر از پیکاپ های بنزینی بازار ایران، عکس

دیجیاتو نوشت: گروه خودروسازی جیلی، از یک پیکاپ نو تحت برند تازه تأسیس رادار اتو (Radar Auto) رونمایی کرد.

10 آذر 1401

معرفی 10 وب سایت برتر آموزش زبان انگلیسی

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در خانه و بدون پرداخت هزینه های گزاف موسسات آموزش زبان به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید ما امروز در این مطلب قصد داریم به معرفی 10 وب سایت تازه برای این منظور بپردازیم.

26 مهر 1401

اولین مرحله ساخت خودرو: بدنه سازی و فراوری خودرو

اولین مرحله ساخت خودرو، بدنه سازی است. هرچند بسیاری از کارخانه های بزرگ واحد پرس دارند، اما فراوری قطعات بدنه در پرس شاپ و موتور در موتورسازی، قطعه سازی های داخل خودروساز محسوب می گردد، اما بدنه سازی، اولین مکانی است که خودرو در آن شکل می گیرد و نخستین...

8 مرداد 1401

اوپو رینو 8 احتمالاً اوایل تیر ماه به طور رسمی معرفی می گردد

طبق تازهترین اطلاعات منتشر شده، اوپو روی سری تازه اوپو رینو 8 کار می نماید. طی هفته های گذشته شایعات و حدس های زیادی در خصوص سری تازه اوپو رینو 8 در فضای مجازی منتشر شد و اطلاعاتی در خصوص طراحی و مشخصات فنی این سری به ما داد. به همین دلیل یکی دیگر از افشاگران،...

3 تیر 1401

خرید 1.9 میلیارد دلاری ای ام دی برای فعالیت در حوزه مراکز داده

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت ای ام دی در سال های اخیر حوزه فعالیت های خود را افزایش داده و بر روی خدمات کلود و سرویس های مرتبط با دیتاسنتر و مراکز داده سرمایه گذاری نموده است.

21 خرداد 1401

حالا می توانید همزمان و به صورت ترکیبی با عکس و متن در گوگل جستجو کنید

ما تا حالا یا می توانستیم عبارات متنی در گوگل را جستجو کنیم یا عکسی را جستجو کنیم تا گوگل به ما عکس های مشابه آن عکس و توضیحاتی که در صفحات مختلف در مورد عکس نوشته شده را نشان بدهد.

8 خرداد 1401

برگزیدگان جشنواره قرن از جوایز مالی و معنوی بهره مند می شوند

خبرگزاری خبرنگاران- برگزیدگان جشنواره قرن بهره مندی از جوایز مادی و معنوی بهره مند و به جامعه بزرگ یونسکو معرفی می شوند.

25 خرداد 1400
تعداد: (25)