پیروزی یوونتوس در خانه بولونیا، صدرنشین رقابت ها صندلی خود را تثبیت کرد

به گزارش وبلاگ کارآفرین، خبرنگاران : بیست ونهمین هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی تیم های یوونتوس و کاتانیا شروع شد.

پیروزی یوونتوس در خانه بولونیا، صدرنشین رقابت ها صندلی خود را تثبیت کرد

به گزارش وبلاگ کارآفرین ، در نخستین شب از هفته بیست ونهم رقابت های سری A شب گذشته دو دیدار انجام شد که در مهمترین دیدار یوونتوس در خانه بولونیا با نتیجه 2 برصفر میزبان خود را شکست داد و جایگاهش را در صدر جدول رده بندی رقابت ها تثبیت کرد.

میرکو ووچینیچ نخستین گل راه راه پوشان تورین را در دقیقه (61) به ثمر رساند و کلودیو مارکیزیو در دقیقه (73) اختلاف را به دو گل افزایش داد تا اختلاف بانوی پیر با نزدیک ترین تعقیب کننده اش، ناپولی به 12 امتیاز افزایش پیدا کند. البته این اختلاف دوباره به 9 امتیاز کاهش پیدا خواهد نمود اگر ناپولی در بازی امشب خود بتواند، آتالانتا را شکست دهد.

در دیگر بازی شب گذشته کاتانیا با نتیجه 3 بر یک توانست میهمان خود اودینزه را شکست دهد. در این بازی برای کاتانیا آلخاندرو گومس دو بار در دقایق 49 و 67 و فرانچسکو لودی در دقیقه 71 گلزنی کردند و تک گل اودنیزه را هم لوئیس موریل در دقیقه (87) به ثمر رساند.

بازی های هفته بیست ونهم سری A، امشب با برگزاری هشت دیدار به خاتمه خواهد رسید که در مهمترین آنها میلان میزبان پالرمو است، اینتر به خانه سمپدوریا می رود و رم پذیرای پارما خواهد بود. برنامه 5 بازی دیگر به صورت زیر است:

سیه نا - کالیاری

پسکارا -کیه وو

فیورنتینا - جنوا

تورینو - لاتزیو

ناپولی - آتالانتا

در جدول رده بندی سری A یوونتوس با 65، ناپولی با 53 و میلان با 51 امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند.

منبع: تسنیم

به "پیروزی یوونتوس در خانه بولونیا، صدرنشین رقابت ها صندلی خود را تثبیت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یوونتوس در خانه بولونیا، صدرنشین رقابت ها صندلی خود را تثبیت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید