ویدئو، فضای مجازی و شکوفایی ایده ها

به گزارش وبلاگ کارآفرین، در عصر اطلاعات، دیگر نمی توان از مدیریت سلسله مراتبی، یک سویه و از بالا به پایین انتظار تحول و کارآمدی داشت. تکثر ایده ها و ارزش دادن به تک تک آن ها با مدیریت صحیح، می تواند به وحدت ایده، نوآوری و خلاقیت منجر گردد.

ویدئو، فضای مجازی و شکوفایی ایده ها

گروه سوادرسانه وبلاگ کارآفرین، فضای مجازی، ارتباط خلاق و شکوفایی ایده ها

تحولاتی که در دنیای فناوری و ارتباطات ایجاد شده، باعث می گردد تعاملات گروه های کاری و اجتماعات مجازی، باکیفیت تر و در قالب ارتباطاتی زنده و مستقیم انجام گردد.

یک مدیر در احاطه کارکنانی است که مثل یک جامعه توده، مانند هم فکر نمی نمایند. بلکه در نتیجه مصرف رسانه ای، آن ها با تنوعی از فکر و سبک زندگی رو در رو هستند. به همین دلیل ارتباط مؤثر یکی از مهم ترین بخش های کار گروهی است. در جلسه های گروهی، اطلاعات و داده های افراد به اشتراک گذاشته می شوند.

پیشرفت ارتباطات باعث شده ایده ها و ساختارهای تازه کاری ایجاد شوند؛ زیرا هر فرد نظر خاص خود را دارد و از دید خود به موضوعات مختلف نگاه می نماید. نگرش مختلف افراد باعث میگردد ایده های تازهی برای پیشرفت کسب وکار شکل بگیرد. توجه داشته باشید رشد کسب وکار فقط به معنی عایدی و سود بیشتر نیست؛ بلکه به معنای روش های تازه در مدیریت کسب وکار، جریان بخشیدن به فرآیند کاری، مدیریت صحیح منابع انسانی و استفاده از استعدادهای پنهان در کسب وکار است.

در عصر اطلاعات و وفور ارتباطات رسانه ای، دیگر نمی توان از مدیریت سلسله مراتبی، یک سویه و از بالا به پایین انتظار تحول و کارآمدی داشت. تکثر ایده ها و ارزش دادن به تک تک آن ها با مدیریت صحیح، می تواند به وحدت ایده، نوآوری و خلاقیت منجر گردد. در این صورت فرهنگ سازمانی تعامل، ارتقا پیدا نموده و کارکنان نسبت به اهداف سازمان متعهدتر می شوند.

در ادامه ویدئوی زیر را ببینید:

منبع: خبرگزاری فارس

به "ویدئو، فضای مجازی و شکوفایی ایده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو، فضای مجازی و شکوفایی ایده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید