فورد کوپولا در فیلم جدیدش به سیم آخر زد

به گزارش وبلاگ کارآفرین، کوپولا برای این پروژه بازیگرانی، چون آدام درایور، ناتالی امانوئل، فارست ویتاکر، لارنس فیشبرن، جان وویت، تالیا شایر، شیا لابوف، جیسون شوارتزمن و داستین هافمن را گرد آورده است و داستان فیلم درباره معماری است که پس از یک فاجعه میخواهد نیویورک را دوباره بسازد.

فورد کوپولا در فیلم جدیدش به سیم آخر زد

دست اندرکاران فیلم مگالوپولیس در نیمه راه ساخت فیلم تازه فورد کوپولا آن را دیوانگی مطلق می دانند. این فیلم که در حال حاضر در حال فیلمبرداری در آتلانتاست، هفته پیش شاهد جدا شدن شماری از نیرو های اصلی فراوری خود بود که طراح فراوری و مدیر هنری از جمله آن ها بودند. پیش از آن هم تمامی گروه جلوه های بصری در اوایل دسامبر از این پروژه اخراج شده بودند.

از نظر بسیاری از افرادی که درگیر این فیلم هستند، این حال و هوا به شدت یادآور فضای فراوری اینک آخرالزمان است و به نوعی دیگر یادآور قانون نمادین و اساسی هالیوود که این کارگردان 83ساله دارد آن را زیر پا می گذارد؛ اینکه هرگز با پول خود برای فراوری سرمایه گذاری نکنید. مگالوپولیس سال ها و دهه ها پروژه ای پرشور برای این فیلمساز بود و وی پاییز 2021 بیان کرد هزینه این فیلم 120 میلیون دلاری را خودش تامین می نماید و بخشی از پول آن را با فروش متعلقاتی که در کالیفرنیای شمالی داشت تامین کرد.

فیلم اکنون در نیمه راه فیلمبرداری خود است که زمانش 80 تا 90 روز برآورد شده بود، اما اکنون یک منبع داخلی می گوید معلوم نیست کار بتواند طبق برنامه پیش برود. کوپولا برای این پروژه بازیگرانی، چون آدام درایور، ناتالی امانوئل، فارست ویتاکر، لارنس فیشبرن، جان وویت، تالیا شایر، شیا لابوف، جیسون شوارتزمن و داستین هافمن را گرد آورده است و داستان فیلم درباره معماری است که پس از یک فاجعه میخواهد نیویورک را دوباره بسازد.

منابع داخلی می گویند کوپولا ابتدا از فناوری مجازی تازه شبیه آنچه در ماندالورین به کار رفت، استفاده کرد، اما با افزایش چالش ها و هزینه ها اکنون کوشش دارد به سمت روشی کم هزینه تر و سنتی روی صفحه سبز برگردد.

اینجاست که گفته می گردد جواب خوبی به دست نمی آید و به نظر می رسد کوپولا باید خیلی بیشتر از آنچه در نظر داشت پول خرج کند. در عین حال کوپولا پیش از این هرگز فیلمی با جلوه های بصری سنگین نساخته بود و در این فیلم هم تیم جلوه های بصری خود را 9 دسامبر اخراج کرد. مارک راسل از چهره های متخصص و حرفه ای که برای گرگ وال استریت کار نموده بود مسوولیت آن گروه را برعهده داشت.

منبع: فرادید

به "فورد کوپولا در فیلم جدیدش به سیم آخر زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورد کوپولا در فیلم جدیدش به سیم آخر زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید