شرایط تحصیل در ساسکاچوان

به گزارش وبلاگ کارآفرین، تحصیل در ساسکاچوان

آموزش های باکیفیت و مقرون به صرفه استان ساسکاچوان دانشجویان بین المللی را از سراسر دنیا به خود جذب نموده است.

شرایط تحصیل در ساسکاچوان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین جهت را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

این استان تسهیلات تحقیقاتی و ابتکاری مدرن و مربیان با تخصص های بالایی را ارائه می نماید. دانشگاهها و کالج ها و موسسات فنی ساسکاچوان حیطه وسیعی از دوره ها و مدارک تحصیلی از سرتیفیکیت های تجاری تا مدارک دکتری را ارائه می دهند.

با تکمیل یک دوره تحصیلی در ساسکاچوان، دانشجویان بین المللی می توانند از مزیت فرصت های شغلی فراوان در این استان و همچنین گزینه هایی برای اخذ اقامت دائم کانادا بهره مند شوند.

جمعیت: 1.14 میلیون

جمعیت دانشجویان بین المللی: 4791 (آمار سال 2014)

شهرهای تحصیلی اصلی: ساسکاتون، رجینا

مزایای تحصیل در ساسکاچوان

  • آموزش های سطح دنیای در مراکز شهری کوچکتر

ساسکاچوان دارای دو دانشگاه معتبر دولتی در سطح دنیای است که دانشجویان بین المللی را از بسیاری از کشورهای دنیا به خود جذب می نماید. این دانشگاه ها به ترتیب در رجینا و ساسکاتون واقع هستند. که هر دو جمعیتی کمتر از 25,000 نفر دارند. برای دانشجویانی که ترجیح می دهند در شهرهای عظیم با جمعیت های چندمیلیونی نباشند، ساسکاچوان یک گزینه بسیار مطلوب است.

  • پایینترین نرخ بیکاری در کانادا

ساسکاچوان سالهاست که پایینترین نرخ بیکاری در کشور را دارد.

مهاجرت به ساسکاچوان بعد از تحصیل

  • گروه تجربه در ساسکاچوان برنامه انتخاب استانی مهاجران ساسکاچوان (SINP) (طرح استانی ساسکاچوان)

گروه تجربه SINP شامل یک زیرگروه است که برای دانشجویانی است که از موسسات آموزشی معتبر تحصیلات تکمیلی در کانادا فارغ التحصیل شده اند تا بتوانند برای مهاجرت دائم به کانادا اپلای کنند. متقاضیانی که از یک موسسه در ساسکاچوان فارغ التحصیل شده اند نسبت به افرادی که از سایر جاهای کانادا فارغ لتحصیل شده اند، شرایط متفاوتی دارند چرا که از مزیت شرایط کمتر برای سابقه کار بهره مند می شوند.

  • اکسپرس اینتری

به داوطلبین مهاجرت به کانادا به وسیله سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری که تحصیل خود را در یکی از مدارس ساسکاتون گذرانده اند، ممکن است امتیاز اضافی برای سطح بالای تحصیلشان اعطا گردد. به علاوه، فارغ التحصیلان بین المللی موسسات آموزشی کانادا ممکن است سابقه کار که فاکتور ارزشمند دیگری در سیستم اکسپرس اینتری است، بدست آورند.

موسسات آموزشی در ساسکاچوان

این موسسات به خاطر اندازه، نزدیکی به مراکزشهری و روال ثبت نام دانشجویان بین المللی در هیئت دانشجویی خود برجسته هستند.

  • دانشگاه ساسکاچوان

دانشگاه ساسکاچوان سابقا به عنوان یک دانشگاه کشاورزی تلقی می شد اما در بسیاری از حوزه های دیگر علوم و تحقیقات فناوری نیز پیشرو است.

دوره های اصلی: علوم زیستی حیوانات، کسب و کار کشاورزی، سم شناسی، علوم مهندسی

مکان: ساسکاتون

  • دانشگاه رجینا

دوره های تحصیلی این دانشگاه با 10 دانشکده و 25 دپارتمان آکادمیک بسیار جامع و فراگیر هستند. این موسسه فرصت های عملی را برای یادگیری در کار ارائه می دهد.

دوره های اصلی: پرستاری، مدیریت کسب و کار، مطالعات بهداشتی، مهندسی سیستم

مکان: رجینا

اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید، فرم ارزیابی تحصیلی را تکمیل فرمائید.

منبع: ویزا موندیال

به "شرایط تحصیل در ساسکاچوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تحصیل در ساسکاچوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید